Przewodnik po polskich drogach

To może być przekonujące dowody, że produkty promocyjne są kluczem do uzyskania firmie rozpoznany i zapamiętany, ale po prostu wybranie najfajniejszych produkt w bloku nie będzie Ci bardzo daleko. Jest to jeden z kluczowych elementów, aby pamiętać przy wyborze produktu promocyjnego: trzeba znać swoją grupę docelową. Przykład: nie można dać owoców lek stres do uczestnika konferencyjnym, który jest tam, aby zobaczyć komputery. Czemu? To nie ma nic wspólnego z tym, co grupa docelowa jest zainteresowany. Czy nie lepiej dać lek stres komputerowy? Grupy docelowej jest kluczem, ponieważ są te, które chcesz na swoim stoisku i są te, które chcesz kontaktując firmę bezpośrednio zakupić jakiś rodzaj przedmiotu lub usługi. Jeśli pozostawiają niezatarte wrażenie na tego klienta, a następnie masz zrobić skutecznie promować firmę. A jeśli nie to z produktem promocyjnym, a następnie opuszczeniu ich fizycznego produktu, który będzie przypominać im, aby skontaktować się z Tobą w przyszłości.
Wszystko to jest super, ale pewnie myśli, jaki rodzaj produktu promocyjnego skorzystaliby mnie najbardziej? Ponownie spójrz do grupy docelowej, ale także spojrzeć na jaki rodzaj przemysłu jesteś w Zadać sobie pytanie, jaki rodzaj relacji chcę zbudować z klientem. Długoterminowej lub krótkoterminowej perspektywie? Jeśli jesteś zainteresowany w krótkiej perspektywie relacji, to pewnie każda branża związana doodad promocyjna zrobi, ale jeśli chcesz mieć wrażenie, zrobić trochę pracy domowej. Pomyśl, co bym chciał, gdybym był długi czas klienta z firmą. Osobiście chciałbym, aby dostać torbę promocyjną dla mojego laptopa od firmy, która sprzedaje mi moje części komputerowych. Chciałbym duffle torbę z logo firmy na ekranie mojego sklepu z częściami samochodowymi wydrukowanej na side.I zobaczyć, że jako lojalności wobec mnie, konsumenta.
- autor artykułu