Oznaczenia na autostradzie
Jeśli jesteś niezależny konsultant komputerowy, aby konkurować z większymi MSP i dostawców usług IT na swój cel małych klientów biznesowych, trzeba zaoferować coś, że się różnimy. Coś, co sprawia, że ??jesteś wyjątkowa, że ??inni ludzie po prostu nie mogą lub nie zapewniają. To "coś" nazywa Unique Selling Proposition swoją lub USP.
Zarządzana obsługa model działa i jest jedyną drogą do prowadzenia obsługi technicznej firmy IT zyskiem i skutecznie. Ostatecznie, wszyscy dostawcy wsparcia będzie odchodzić od wsparcia godzinowej oraz na modelu Managed Service. Ale kiedy każdy oferuje w zasadzie to samo ... Monitoring 24x7, zdalne wsparcie helpdesk, rozliczenia opłaty ryczałtowej ... co można jako oferta konsultanta Niezależny komputera, który jest inny?
Cóż, to fakt, że jesteś niezależny konsultant komputerowy, który będzie można dostać się od siebie i daje bardzo wyraźną przewagę nad swoim większej konkurencji. I dzwonią cały czas od małych firm właścicieli pytających o mojej służbie, ponieważ są niezadowoleni z ich obecnego operatora i chce dokonać zmian. Co sądzisz jest # 1 powodem zwykle podawana za chęć kogoś nowego?
Ich obecny dostawca nie jest wystarczająco czuły! Klient często czuje się jak są one traktowane jako niższy priorytet niż niektóre z większych klientów ich IT usługodawcy. Albo ich konsultant jest ciągle spóźniona lub zmiany terminów spłaty spotkania na miejscu. Albo po prostu nie otrzymują poziom komunikacji oni docenić i wierzą, że zasługują.
Dlaczego jest to taki problem dla tak wielu większych udzielających wsparcia w celu rozwiązania? Ponieważ nie ma zazwyczaj dużą ilość narzutu konieczna do utrzymania dużej firmie IT Support. Aby utrzymać rentowność, muszą zachować dużą bazę klientów, jednocześnie utrzymując kosztownych wewnętrznych pracowników do minimum.
- autor artykułu